Responsive Banner design
Home » , » Minyak Herba Asmak Penawar Asma Pada Bayi Review

Minyak Herba Asmak Penawar Asma Pada Bayi Review

Inginkan penawar asma pada bayi paling mujarab...?

Minyak Asmak atau Minyak Herba Asmak adalah diformulasikan berasaskan khasiat minyak herba tradisional. Makin dikenali ramai sebagai penawar asma paling mujarab terutama pada bayi.

Dihasilkan khusus untuk rawatan alternatif bagi mengatasi penyakit berkaitan asma seperti lelah, semput dan kahak pada kanak-kanak serta juga orang dewasa.

Masalah asma bayi dan rawatan sedia ada

Apakah sebenarnya yang dimaksud dengan asma (lelah) dan adakah ada penawarnya? Bagaimana pula cara mengubati penyakit asma secara semulajadi atau tradisional? Artikel ini akan menerangkan serba sedikit tentang penyakit berkaitan lelah, semput atau asthmatic ini serta beberapa kaedah rawatannya.
Asma adalah jenis penyakit jangka panjang atau kronik disebabkan peradangan dan penyempitan saluran pernafasan yang boleh mengakibatkan sesak atau kesukaran bernafas. Juga dikaitkan dengan alahan atau alergi kerana penderita asma mempunyai saluran pernafasan yang lebih sensitif kepada berbagai faktor persekitaran, efeksi virus dan juga pemakanan.

Umumnya, kebanyakan simpton asma bermula semenjak bayi lagi walaupun serangannya tidak sekerap berlaku jika dibandingkan dengan orang dewasa. Tetapi masalah asma ini akan menjadi lebih teruk dan akan berlanjutan sehingga dewasa jika tiada atau kurang perhatian diberikan kepada penderita. Asma pada bayi memiliki spesifikasi yang perlu ditangani secara berbeza pada tiap usia bergantung kepada kondisinya.

Terdapat berbagai kaedah moden dan tradisional yang boleh dicuba untuk mengubati atau mengurangkan masalah kompilasi berkaitan asma ini. Diantara rawatan sedia ada termasuklah:
  1. Ubat-ubatan yg disediakan oleh doktor, farmasi dan klinik perubatan
  2. Inhaler
  3. Nebulizer
Bagaimana pun harus diingat, kos perubatan sentiasa akan menjadi faktor penghalang atau penentu kerana penyakit asma ini sentiasa memerlukan rawatan susulan serta pemerhatian berpanjangan.

Namun persoalannya, mampukah atau bolehkah kita mencari alternatif yang mampu menjimatkan kos serta terbukti sebagai alternatif yang terbaik...

Informasi Tentang Minyak Herba Asmak: Penawar Asma Pada Bayi Yang Perlu Anda Tahu


Minyak penawar asma pada bayi berasaskan herba tradisional keluaran Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn. Bhd. ini terbukti amat berkesan serta sentiasa mendapat permintaan yang tinggi dikalangan pengguna


Adakah MINYAK HERBA PENAWAR ASMA Ini Yang Anda Perlukan Untuk BAYI Anda?


Minyak Herba Asmak Berteknologi Nano. Selamat & Berkesan!

#1. Apa Itu Minyak Asmak

Minyak Herba Asmak adalah hasil dari R&D, Penyelidikan dan Pembangunan dengan menggunakan Teknologi Nano. Kandungan utama adalah daripada ramuan minyak zaitun, minyak kelapa dara, habatussauda, pati gamat dan herba terpilih yang selamat untuk digunakan.

Merupakan formulasi herba tradisi turun-temurun nenek-moyang untuk rawatan berkaitan asma seperti lelah, semput, batuk kahak dan selsema. Minyak herba serbaguna ini juga berkesan sebagai penawar mujarab untuk gigitan serangga, terkena api, sakit gigi, sakit kepala, migrain, strok, buasir, angin, senggugut, resdung lenguh, bengkak dan luka. Sesuai untuk semua peringkat daripada bayi hinggalah warga emas.

#2. Testimoni Pengguna

Semenjak diperkenalkan dipasaran, Minyak Herba Asmak telah terjual lebih 200 ribu botol. Menjadi fenomena hangat kerana khasiat dan keberkesanannya serta terlalu banyak testimoni pengguna yang rata-ratanya ternyata amat berpuashati setelah mencubanya!

#2. Maklumat Harga:


Terdapat 2 Pilihan Harga Minyak Herba Asmak Yang Disediakan Kepada Pengguna:
  1. Botol Besar - 30Ml @ RM39.00
  2. Botol Kecil - 10Ml @ RM15.00

#3. Promosi Terkini:



Sekiranya anda berminat untuk mencuba, mendapatkan promosi terkini atau ingin menjadi ejen produk Minyak Herba Asmak, sila hubungi:

Hotline HQ: +6019 9708897

FAQs (Soal Jawab) Berkaitan Minyak Herba Asmak
S. Siapakah Yang Boleh Menggunakan Produk Ini
Minyak Herba Asmak sesuai untuk semua peringkat umur dari bayi yang baru lahir sehinggalah kepada orang tua kerana testimoni yang diterima menunjukkan keberkesanan pada semua peringkat umur. Malah ada banyak testimoni bayi pramatang juga serasi menggunakannya.

S. Adakah Ianya Selamat Digunakan
Setakat ini produk masih dalam proses Pre-approval KKM, (Nombor rujukan 1189521-H).Syarikat begitu serius & komited mengikut piawaian yang telah ditetapkan oleh Kemeterian Kesihatan Malaysia samada dari bahan, proses sehinggalah ke penjenamaan produk demi keselamatan para pengguna.
  1. Pihak Syarikat telah mengambil masa yang lama untuk menjalankan R&D minyak ini agar ianya selamat dan berkesan lebih cepat.
  2. Kandungan minyak ini telah menjalani R&D lebih selamat,lebih suci, tidak “overdose” bahan tertentu dan tidak mengandungi bahan aktif yang tinggi.
  3. Minyak Herba Asmak lebih mesra kulit dimana peratusan alahan pada herbanya tersangat rendah dan mesra bayi.
  4. Minyak ini menyerap dikulit jauh LEBIH CEPAT kerana menggunakan teknologi nano.
  5. Berangin dan tidak panas kerana ianya mengikut piawaian yang ditetapkan dan kandungannya sentiasa sama tidak berubah kerana dihasilkan di kilang yang  mempunyai GMP.
S. Apakah Khasiat & Kelebihan
Minyak Herba Asmak adalah formulasi baharu dengan teknologi nano yang dibuat khusus untuk pengguna agar lebih selamat, suci dan keberkesanannya lebih pantas. Penawar mujarab berasaskan minyak berkualiti dan herba terpilih mampu menyembuhkan dengan izin Allah.

Hanya Sapu & Lihat Kesannya!

Minyak Asmak telah terbukti berkesan membantu mengurangkan masalah asma, semput, batuk, selsema, gatal kulit, sakit kepala-mata-gigi, migrain, sembelit, buasir, bengkak, lenguh, senggugut, tergeliat dan luka. 

Hasil maklum balas positif tentang kemujaraban produk ini, pihak Syarikat sentiasa menerima purata seminggu lebih 100 testimoni untuk yang direkodkan sahaja, tidak termasuk testimoni dari mulut ke mulut atau panggilan telefon dan lain-lain yang belum dikumpulkan oleh pengedar.

S. Cara Guna (Penggunaan)
Minyak herba asma mujarab ini hanya perlu disapukan di leher hingga dada, iaitu dari tengkuk hingga ke belakang sekerap mungkin untuk permulaan dan boleh hentikan bila sudah beransur sembuh.

Anda perlu rajin dan istiqamah menggunakannya dan kesan boleh dilihat seawal 1 hari -30 hari bergantung pada individu dan cara penggunaan.

Cara guna minyak penawar asma ini yang lebih terperinci beserta tips dan panduan akan diberikan oleh pihak Syarikat selepas pembelian dibuat.

S. Adakah Terdapat Produk Yang Sama Atau Tiruan Dipasaran
Pastikan anda mendapatkan minyak dari pengedar sah "Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd" yang memaparkan No ID. Jika anda masih ragu-ragu, anda boleh meminta ID pengedar dari mereka. Kebelakangan ini ramai pihak yang tidak beretika menggunakan gambar dan bahan pemasaran syarikat tetapi menjual produk lain.
LOGO & LABEL TERKINI YANG ORIGINAL
Untuk kepastian, sila berhubung terus dengan Pihak Syarikat.

S. Siapakah Pemilik & Pengeluar Minyak Asmak
Produk Penawar Asma terutama pada bayi ini dikeluarkan oleh Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (MHAMSB). Beribu pejabat di Bentong, Pahang.

1. Pemilik syarikat ialah sepasang suami isteri, iaitu: Pn. Nor Fazilah dan En. Mohd. Selodi.
2. Web Syarikat & Facebook Sykt
3. HQ Minyak Asmak; Fb Page
4. Ig:mham.sdnbhd
5.Youtube Channel

Bayi anda mengalami masalah penyakit kulit ekzema? Baca sini untuk informasi Cara Merawat Penyakit Kulit Ekzema Dan Psoriasis Pada Bayi

Infographic:

(INFOGRAPHIC MINYAK HERBA ASMAK: Klik Untuk Besarkan)
Samada Minyak Herba Asmak ini benar-benar mujarab atau sebaliknya, adalah bergantung kepada individu, cara penggunaan serta punca masalah berkaitan asma itu sendiri.

Ini adalah rawatan alternatif penawar asma semulajadi pada bayi dengan kos yang boleh dikatakan agak rendah serta mampu. Tidak salah untuk mencubanya selagi tiada terdapat bahan terlarang atau membahayakan!